Poskytovaná péče

Záchovná stomatologie

Záchovná stomatologie se zabývá ošetřením zubního kazu a jeho následných komplikací. Mezi komplikace patří hlavně infekce kořenového kanálku (nervu zubu).

Endodoncie

Endodoncie, neboli endodontické ošetření zubu, je označení pro ošetření systému kořenových kanálků (nervů).

stomatochirurgie-zubař-praha-cdc-klinika

Stomatochirurgie

Zahrnuje široké spektrum prováděných výkonů. Nejčastějším je extrakce (vytržení) zubu, dále pak resekce kořenového hrotu, odstranění cyst, chirurgie sliznice před zhotovením celkové protézy, apod.

Parodontologie

Parodontologie je obecně známa jako obor, který léčí tzv. parodontitidu. Je to zánětlivé onemocnění závěsného aparátu zubu.

Zubní implantáty

Zubní implantáty se v dnešní době staly běžnou součástí ošetření v zubním lékařství. Nahrazují buď jeden, nebo více zubů a to bez nutnosti poškození sousedních zubů.

Zubní náhrady

Protetika je obor, který se zabývá nahrazováním chybějících nebo z nějakého důvodu poškozených zubů. Stomatologická protetika prodělala v posledních letech výrazný vývoj.

Dentální hygiena

Dentální hygiena je nedílnou součástí moderního zubního lékařství. Zubní hygienistka, nebo lékař vám odstraní zubní kámen a zubní plak, který je příčinou zánětu dásní, parodontózy a zubního kazu.

Bělení zubů

Pokud máte zuby již zdravé a bez kazů, nemáte zánět dásní, je vám více než 18 let a chcete mít zuby bělejší, tak právě pro vás je bělení zubů vhodné řešení.

Ošetření v analgosedaci

Text se zatím připravuje. Děkujeme za pochopení